MHonArc test archive
[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
gata, am terminat
asta credeam eu ca zice andrei:
> "nu conteaza cum _stau_ faptele; conteaza cum _cred studentii
> ca ar sta_ faptele; >
iar acum zice:
> Eu spun ca folosind metoda cu subiectele cele mai alese apare o
> posibilitate prin care examenul este incorect(nu ca ar parea unor
> studenti incorect).
dar pana acum nu discutam despre metoda cu subiectele cele mai
alese; eu am recunoscut ca nu stiam cum s-a dat examenul anul
trecut; credeam ca s-a dat ca si pana acum, cu subiecte
individuale, doar ca profesorii ar fi ales, atunci cand au
formulat subiectele individuale, subiectele ce apareau pe listele
de optiuni ale celor mai multi studenti; pentru sistemul de anul
trecut, desigur, lucrurile se schimba; asta fiindca nu trebuie
sa presupui nimic despre cum aleg profesorii subiectele, nu
e nevoie sa vorbim despre ce cred studentii etc. chiar e
imposibil sa incerci sa dai subiecte din 3-4 texte din 12
posibile pentru toata lumea fara sa selectezi textele care
apar in optiunile majoritatii studentilor; iar cei care si-ar
forma parerea ca asa s-a procedat, deci era posibila o frauda
etc., si-ar forma-o in mod intemeiat; iar in cazul asta nu mai
e nevoie de analogia cu sps etc. ca as fi de acord cu toate
astea cred ca reiesea deja din celalalt mesaj pe care l-am scris;
daca am inteles corect cum s-a dat examenul anul trecut, atunci
e clar ca e o metoda care poate creea suspiciuni intemeiate ca
evaluarea nu se face corect; dar nu cred ca sunt posibile doar
doua variante de modificare a sistemului; iar chestiunea cu
calculatorul nu pare, de fapt, sa fie prea grozava; fiindca
daca nu sunt selectate textele cele mai alese de studenti,
atunci lista de subiecte se va lungi la subiecte din 10-12
texte (adica aproape din toate), si va fi pentru aproape toti
studentii ca si cand ar putea pregati doar un text din 3, fiindca
sansele ca un subiect din textul ales sa fie pe lista sunt foarte
mari; in cazul acesta, problema nu e ca unii studenti vor
fi avantajati, iar altii dezavantajati, ci ca pare absurd sa
ne prefacem ca examenul consta in pregatirea a 3 texte, cand
de fapt el consta in pregatirea unui singur text; asa incat,
daca nu se dau subiecte individuale, atunci varianta propusa
de mine pare mai buna decat cea cu calculatorul; si pare mai
buna si decat cea cu pregatirea unui singur text, din care vei
si da examen (ce sens mai are sa numesti asa ceva "examen"?)
dar poate ca anul acesta se va reveni la subiecte individuale,
cine stie,...
g.s.