[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Re: despre comunicare si reguli, dincolo de sps





>From: "Ioan-Lucian Muntean"
>To:
>Subject: despre comunicare si reguli, dincolo de sps
>Date: Tue, 20 Feb 2001 21:20:54 +0200
>
>1) Am aflat de curind despre niste decizii ale consiliului care ne afecteaza pe toti si care sunt absolut esentiale: imposibilitatea de a echivala activitatea seminarului de la un an la altul, problema notarii la o materie care inteleg ca au ponderi clare si sunt obligatorii etc.
>Sper ca sunteti de acord ca unele decizii ale consiliului trebuie facute publice, fie in Internet fie pur si simplu afisate la secretariat. Exista un laptop al facultatii a carui prima utilizare ar putea fi chiar aceasta. Ne-ar interesa si pe noi ce se decide acolo. Eu pot prelua aceste fisiere si sa la pun in pagina facutaltii. DAr cineva trebuie sa le scrie. Evident, se poate face o distinctie intre informatiile publice si cele private, de circulatie restrinsa.
> >IM

>

Chestia asta se propusese mai demult. De fapt, la inceputul anului existase o promisiune in consiliu ca, o data cu mutarea in noul sediu, va fi si o mai buna comunicare si chiar in aceasta problema s-a zis ca se pun pe internet deciziile consiliului si s-a promis ca se face si un avizier ca lumea, la care sa se scrie toate astea etc. Atat eu cat si Gigi am incercat sa facem astea oarecum, dar nu a devenit o traditie, Gigi a trimis dupa ultimele consilii un rezumat al discutiilor chiar pe lista, iar eu am pus in semestrul trecut vreo trei afise dupa unul dintre consilii, in probleme de cursuri, licenta etc.

Eu cred ca ar trebui facut ceva mai sistematic, iar afisarea sa fie atat pe internet, cat si ca afis. Pot sa trimit, deci, cate un mail dupa fiecare consiliu, pe lista si poti pune textul in pagina, unde vrei. Repet, Gigi a si facut asta de cateva ori. In legatura cu regulile adoptate pentru licenta, am afisat si cred ca e cunoscuta procedura deja. In legatura cu seminariile s-a decis ca nu se poate promova cursul daca nu s-a promovat seminarul _sub nici o forma_, deci nici in toamna la restante nu se poate lua o nota daca studentul nu are 5 in seminar. In plus, activitatea de seminar nu se poate reporta de la un an la altul daca nu s-a obtinut o nota de trecere la examen in anul respectiv (in mare, pentru ca de multe ori ceea ce se face la seminar difera de la un an la altul, in functie de curs etc. si ar aparea prea multe incurcaturi). In legatura cu ponderea seminariilor, referatelor etc. in nota finala au existat propuneri in repetate randuri sa fie totul mai transparent (nu la toate cursurile e asa, ba chiar la cele mai multe cursuri nu e asa), insa aici membrii consiliului au o atitudine ciudata: par a fi de acord mereu, insa nu s-a prevazut nici o masura in cazul nerespectarii acestei reguli, asa incat situatia in care e neclar de unde a reiesit nota finala se perpetueaza mereu. Unii par a sustine ca nu se poate cere aici prea multa exactitate, dar o spun cu jumatate de gura. Cu toate astea, oficial o asemenea regula apare in procesele verbale a cel putin doua consilii, desi nu se precizeaza ce se intampla daca nu se aplica.

Silviu



Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.