12 thoughts on “Semne si logo-uri

  1. Anx

    Eu văd un logo ca pe o “marcă”, semn distinctiv, folosit în special în scopuri publicitare, uÅŸurând reÅ£inerea “ideii” ce se vrea popularizată.
    Şi-apropo de comentariul lui G., într-adevăr, există un mesaj subliminal @-), cel puţin în unele logo-uri.

  2. gramo Post author

    G.: pai asta era si ideea 🙂

    Anx: da, dar e foarte interesant mecanismul asta, fiindca nu e ca si cand, daca ai o firma de umbrele o sa ai neaparat ca logo o umbrela stilizata; uneori logo-ul e un simbol, exprima ceva din atitudinea firmei, din “filosofia companiei” etc.; si cum reusesti sa exprimi asa ceva printr-un desen? e chiar weird!

    @Zaza: deci, nu vrei sa stii cat ne-am chinuit pana am reusit sa vedem in primul logo o pagoda! 🙂

    p.s.: La A-Style si la Kudaware, in schimb, Ramo n-a vazut din prima niste omuleti care fac treaba aia rusinoasa 🙂

Comments are closed.