Avem un robotel care trebuie sa se plimbe printr-un labirint, pana gaseste un “beeper” (sry, n-am gasit nici o traducere). Un labirint arata cam asa:

Robotelul nostru stie sa execute cateva instructiuni simple si se poate prinde cand se afla langa un perete si cand a ajuns intr-un patratel in care exista un beeper. Iar softul lui arata asa:

Ideea e cam asta. Guido van Robot verifica daca in stanga lui se afla un perete sau nu. Daca nu se afla, se intoarce la stanga si cauta sa ajunga la perete. Daca da peste beeper in timp ce se indreapta spre perete, se opreste. Daca nu, cand ajunge la perete se intoarce in asa fel incat peretele sa fie in stanga lui.
Daca in stanga lui GvR se afla un perete (indiferent ca asta se intampla de la bun inceput sau nu), robotelul incepe sa mearga pe langa peretele din stanga pana da peste beeper (da, am presupus ca beeper-ul se afla langa perete; daca nu se afla, GvR nu-l gaseste)
Funny, nu?
Iar acum vine partea mai delicata. Cum ar trebui sa arate un programas care sa-l faca pe GvR sa gaseasca beeper-ul indiferent daca acesta e langa perete sau nu?
Post inrudit: What game shall we play today? 🙂
ai un X pornit pe windows? e cam ciudata icoana
@vali: Windows!? What is that? 🙂
😀 si mie mi se parea ca arata a GTK da’ m-a indus in eroare tema de la window manager 😛
Pingback: In sfarsit un concurs! :) at Gramo`s World