Despre sinucidere si Romtelecom (din nou)

Am internet prin Romtelecom. Clicknet. Acum 3 saptamani si ceva am vrut sa schimb abonamenul si sa trec pe Clicknet Power. Doamna de la relatii clienti mi-a spus ca il pot schimba, dar imi trebuie un modem nou si ei nu il au acum in stoc, sa incerc saptamana viitoare (10 minute wait + actual call = 3 euro si ceva pe Vodafone).

Ok, saptamana trecuta am zis sa-mi mai incerc norocul. Prima persoana cu care am vorbit a spus ca imi trebuie modem, dar nu am reusit sa incheiem afacerea pentru ca nu aveam codul numeric personal la indemana. A doua persoana imi spune ca imi trebuie modem nou trimis prin curier sau luat direct din magazinele Romtelecom. M-a pus pe hold si mi-a inchis. Sun a treia oara, raspunde alta persoana, dau toate informatiile, vorbesc mai putin, de teama sa nu mi se inchida, sunt asigurata ca o sa-mi vina modemul in maxim 5 zile lucratoare prin curier.

Saptamana asta s-au facut 5 zile si am sunat din nou la Romtelecom. Persoana cu care am vorbit mi-a spus ca nu mi s-a inregistrat nici o cerere de schimbare de abonament. Adica puteam eu sa astept mult si bine ca nu ajungea nici un curier la mine. Si imi mai zice aceasta persoana ceva surprinzator, cum ca nu am nevoie de nici un modem nou, se face schimbarea si in 24 de ore, gata, o sa am net de mare viteza.

Ei, si dupa 12 ore nu mai aveam net deloc.

Si sun din nou la Romtelecom, de data asta la departamentul tehnic, care trimite pe cineva sa vada ce se intampla. A venit omul si a rezolvat, dar m-a anuntat ca nu pot avea viteza pe care o platesc cu modemul curent, ci doar 8-9 megaceva, in loc de 30. Si, bineinteles, mi-a spus ca imi trebuie un modem nou si ceva ce nu trebuie sa uit niciodata, sa cer numarul la orice inregistrare/solicitare facuta. Am sunat din nou la Romtelecom, persoana care a raspuns nu stia ce sa-mi zica. Mi-a luat numarul de telefon si mi-a zis ca o sa ma sune mai tarziu.

M-a sunat. Acum am un numar de inregistrare pentru o cerere de modem, pe care o sa-l iau dintr-un magazin Romtelecom, sper sa-l aiba, si un nume de agent de la call center. Si toata incurcatura suspectez ca s-a produs din cauza ca nu au avut curaj sa-mi spuna ca trebuie sa platesc 10 euro pentru modemul nou. Me happy!

[R. F.]

1 thought on “Despre sinucidere si Romtelecom (din nou)

  1. Draw For Joy

    Te inteleg. Si eu am avut o experienta aseamnatoare cu Romtelecom pentru un modem nou. Si m-am nimerit in perioada in care se dadeau telefoane gratuite,iar inauntru era plin de pensionari agitati. Dupa vreo 3 saptamani am obtinut modemul, care nu merge asa cum zice ca trebuie sa mearga, dar…asta e.

Comments are closed.