Comert online (varianta romaneasca)

Cautam o sursa silentioasa. Pana la urma am gasit una pe un site romanesc care vinde tot felul de produse online: eMarkt.ro. O gasisem si in alte 2-3 locuri, dar nimeni altcineva n-o avea pe stoc, iar eu doream sa-mi rezolv problema cat mai repede:

M-am inregistrat pe site-ul respectiv, dupa care a trebuit sa-mi mai dau aceleasi date inca o data cand am platit cu cardul online. “Birocratie romaneasca,” mi-am zis, dar am trecut peste, fiindca chiar voiam sa-mi iau sursa aia.

M-a deranjat si faptul ca pe site scrie ca transportul costa 15 lei:

dar la achitarea comenzii costa 19 lei:

Am trecut si peste asta. Era ora 9 dimineata, luni. La 19 lei transportul dintr-un cartier al Bucurestiului in altul, m-am gandit ca pana la pranz o sa primesc sursa si o sa-mi pot vedea de alte treburi. Cei de la eMarkt.ro nu m-au contactat, insa, decat a doua zi. Dupa pranz.

Si nu ca sa-si ceara scuze pentru intarziere si sa ma anunte ca urmeaza sa primesc in curand marfa pe care o comandasem si o platisem cu mai bine de 30 de ore in urma. Ci ca sa imi spuna ca marfa cumparata deja de mine nu se gaseste, in realitate, pe stoc. Si ca mai trebuie sa astept pana a doua zi, dupa ora 12, cand o sa ma sune cineva sa-mi spuna daca lucrurile s-au rezolvat sau nu.

Asa a trecut si ziua de marti. Miercuri, la ora 12, n-a sunat nimeni. Si nici la 13 n-a sunat nimeni. Si nici la 14 sau la 15. A sunat cineva pe la patru dupa-amiaza, pretinzand ca m-a mai sunat de doua ori dar n-am raspuns. Lipsa de profesionalism e una, dar cand cineva incearca sa te prosteasca in fata, deja lucrurile au ajuns prea departe.

Anyway, nu aveau sursa, asa ca mi-au spus ca mi se vor returna banii. Slava domnului, asta n-a mai durat inca o mie de ani. Dar toata afacerea cu eMarkt.ro mi-a mancat, oricum, destul timp. O problema care putea fi rezolvata intr-o ora s-a intins pe mai multe zile, fara sa se rezolve nimic. Azi trebuie sa caut iar un loc de unde sa-mi cumpar sursa respectiva.

Bineinteles ca n-o sa mai cumpar niciodata nimic de la eMarkt.ro si o sa-mi sfatuiesc toti cunoscutii sa nu cumpere nimic de acolo. Dincolo de asta, insa, am inceput sa-mi pierd increderea in comertul online romanesc.

5 thoughts on “Comert online (varianta romaneasca)

  1. Doru Barbu

    Stuff like that happens, dar se pare ca astia erau un pic over the top. Eu pot sa spun ca am fost privilegiat cu retaileri profesionisti, inclusiv cei de afara (caz in care m-am lovit de posta si vama romana 🙁 ). O singura data am renuntat la o comanda de la Pc Garage, cand voiam un card de 8Gb si a durat aproximativ 2 saptamani sa-l aduca, dar a fost mai mult vina furnizorilor…
    My advice: stick to the big shops si daca aveti timp si chef faceti o tura prin showroom-ul/magazinul care detine portalul, o asteptare de o saptamana se poate reduce la o jumatate de ora pierduta 🙂

  2. danmesser

    Experiențe asemănătoare am avut și eu cu MarketOnline. Pînă la urmă, calculatorul pe care l-am pus pe picioare astă-primăvară a fost asamblat cu toate componentele luate de la Mediadot. Fără sincope sau sughițuri. Nu înseamnă însă că vi-i recomand neapărat… în chestiuni din astea e ca și cu furnizorii de servicii Internet: o loterie 🙂

  3. Bogdan Popescu

    si eu care credeam ca faci reclama… de unde, faci negativa…
    da problema astora ,e ca trec “in stoc” la produsele care sunt in stocul furnizorului … si ala nu face stocul la fiecare ora… astia lasa in stoc, asa mi-am furat si eu tzeapa cand am vrut sa cumpar mobil… De atunci, sun: ” Doooooaaaamna, aveti X pe stoc ? Il aveti la dvs sau la furnizor ? ” Si mai mult ca sigur daca faci asta, iti va raspunde ca tre sa verifice daca mai e pe stoc, si te suna ea in 5 minute… si asa scutesti cele 3-4 zile pierdute 😉
    Bafta !

  4. Pingback: Scurte/Quickies 24.0 - ePayment: Cyber Monday.ro, nu prea… si WebShop ORANGE: lichidari de stocuri si nu prea | Liviu Taloi

  5. Pingback: Politica de anulare a comenzilor | Blog de Comert Electronic | GECAD ePayment

Comments are closed.