Reruns (4)

[Atentionare: in postul acesta apare la un moment dat un “cuvant tare”; in cazul in care va deranjeaza sa cititi asemenea cuvinte, puteti sa nu mai cititi in continuare 🙂 ]

Din categoria “daca doriti sa revedeti”, astazi va prezentam cele 3 posturi ale lui Gramo din seria Cand “ceva” devine arta.

Primul reda o intamplare weird (din cauza ca e si amuzanta si revoltatoare in acelasi timp) petrecuta la Bienala Tinerilor Artisti (un eveniment despre care Gramo-girl a scris multe posturi prin octombrie 2006, fiindca a facut voluntariat acolo; vezi, de pilda, aici si aici)

In al doilea post e pusa (la modul serios) intrebarea: “In ce conditii un cacat poate fi o opera de arta?” O alta intrebare e prezenta in fundal: “Ce este arta?”

Ultimul post din aceasta serie nu contine, in esenta, decat o poza funny si reprezinta, intr-un sens, reactia lui Gramo la lipsa de interes a cititorilor pentru primele doua posturi.

2 thoughts on “Reruns (4)

  1. Raluca Hippie

    Lol faza cu toaleta… o chestie din asta e si in una din cartile cu Bridget Jones (nu mai tin minte care)- era ceva gen: Bridget se duce cu un tip la o expozitie de arta, ca sa se dea rotunda si ea pe acolo ca e culta, la un moment dat incepe sa caute un WC, da peste cea care chiar parea sa fie, si pe urma vine tipul la ea: Bridget, nu cred ca e cazul sa faci pisu in instalatie…

  2. geni

    Arta nu poate exista fara un public receptor al ei (in afara criticilor care sunt instrumente de orientare si de-o parte si de-alta). Receptivitatea si impresionarea publicului conteaza la fel de mult ca actul artistic in sine (chiar daca ele vin uneori si dupa moartea artistului).
    Reactiile artistilor frustrati, revolta lor impotriva orientarii artei si a mecanismului ei de functionare, de “punere in valoare a artistului” nu-si gasesc intotdeauna ecou in randul publicului ( care si el se diferentiaza si poate fi inconstant) si nu sunt neaparat produse artistice. Si Andy Warhol a prelucrat de ex. cutii banale de conserve de supa si sticle de coca-cola, dar intr-un mod impresionant publicului american, (care se regasea in trimiterile lui, cele 2 simboluri construind insasi viata lor).
    Artistii adevarati se integreaza automat in acest circuit.

Comments are closed.