Astia si-o cauta cu lumanarea. Pai, orice roman serios s-ar gandi: “Eu o sa vin azi si o sa-i dau foc!” ๐
Ii spune cineva si batranelului din dreapta ca nu e pe bune?
[academic mode on]
Aici intalnim cateva presupozitii discutabile: in primul rand (presupozitia ontologica), ca dorinta este un act mental care are un obiect bine definit, cu alte cuvinte ca exista un obiect al dorintei, iar in al doilea (presupozitia epistemologica), ca un astfel de obiect poate fi cunoscut.
[academic mode off]
Pentru un comentariu mai fain va puteti uita la flu.
Ca isi fac toti poze cu polaroidul zambind fals in niste haine scumpe, de unde putem deduce ca au suficient de multi bani incat sa-i arunce pe o asigurare de care n-au nevoie, in speranta ca in felul asta vor ajunge sa aiba pofta de viata, liniste sufleteasca si incredere in ei insisi?
bleahvertising?
badvertising? ๐
Hee heee…bune comentariile
Legat de aia cu “dar tu”, pe exact acelasi afis, doar ca la Universitate, scrisese cineva cu markerul pe deasupra: “Dar tu, copywriter imputit?” Chiar de dat foc n=am auzit, dar nici mult nu mai avem :-p
Niste reclame stupide
spam, nici macar advertising:)
:)) :)) :)) buna observatia cu batranelul
david0ff, m-a uns pe suflet asta cu spam. cel putin prima e de genul acela nesimtit caruia ii faci si report:)) nu numai ca spam ci ca abuse. am intalnit multi devoratori de publicitate romaneasca si mereu m-am intrebat, daca i-ai pune pe respectivii fata in fata cu o maimuta si le-ai da sa distinga niste culori, nu cumva maimuta ar castiga? in fine, trist. cred ca e un cuvant potrivit.
Pingback: Reclame » piticu.ro
la mine au comentat deja 22 de insi despre reclama jignitoare de la aviva: http://brandidentity.wordpress.com/2007/08/22/reclama-jignitoare-de-la-aviva/
Singura realitate palpabila este ca se platesc zeci de mii de Euro pe reclame stupide. Fericiti=cei ce fac brainstorming si papa banii, nefericiti=toti ceilalti, inclusiv platitorii.
10x pt comentarii, ppl! (si tnx pentru link, allen!)
mie mi se pare ca publicitatea romanaesca trece printr-o criza grava :D; la asta cu disparutul si cu ganditul lor in locul nostru, o stiti pe aia de la cilit ( parca, i’m not sure) care ne intreaba daca ne-ar placea sa curatam doar pe jumatate?
nu inteleg, i-a trecut vreodata cuiva prin cap sa spele doar jumate de farfurie sau sa-si faca cafeaua in jumatete de ibric?! :O
Pingback: Reclame tembele « N*I*C*O*L*E*S*C*U
da’ aia cu “Degeaba stii sa citesti daca n-ai citit Biblia”? Alta reclama jignitoare… si se vrea si crestina ๐
Bag si eu un post despre reclamele astea ๐
Foarte interesante.
http://blogatu.blogspot.com/2007/09/reclame-inteligente.html
ma bucur ca ati scris despre gloriosul text aviva.
… da, si eu mi-am zis ca majoritatea privitorilor: ‘nu stiu daca maine mai sunt, dar stiu sigur ca, daca mai sunt, nu la aviva imi fac asigurare” ๐
Pingback: Sa mori tu! » cristealizari
Pingback: Blogu` lu` Văsรขi » Reclama la marginea drumului
Totusi, reclama este … tare !
Dovada ca a fost observata de toti.
(Pe langa cate reclame trecem fara sa le tinem minte)
Cu atat mai mult cu cat este de fapt o reclama pentru gesturi altruiste, deci cu rezultate care nu ne privesc numai direct ci se rasfrang si asupra … urmasilor.
(Desigur trebuie mai intai sa-i ai si apoi sa te gandesti cum sa le fie lor mai usor cand tu … nu vei mai fi).
Targetul reclamei este deci o varsta cand nu mai gandesti ca la 20 de ani. Puneti-va in situatia respectiva si veti judeca cu alti ochi. Eventual … cu ochelari … ca la batranete asa e.