Logo pentru Gramo

Am vrut sa-i facem un logo lui Gramo. Nu e nimic serios, doar ne jucam. After all, Gramo nu e o firma, ci un personaj virtual. 🙂 Am zis, oricum, sa va intrebam si pe voi. Care vi se pare mai ok? Si de ce?

gramo_logo.png


UPDATE: Varianta a doua arata asa:

gramo_logo2.png

Ne-am luat dupa ce ati spus. 🙂

18 thoughts on “Logo pentru Gramo

  1. monica

    eu prima? 🙁
    😀
    imi place logo-ul albastru. In primul rand pentru culoare. in al doilea rand pentru sageata ca e ascendenta, ca ma duce cu gandul la cerc…
    primul logo imi aduce in cap interdictie atat din cauza culorii cat si pentru x; ultimul, chiar daca lacatelul e deschis, ma duce, nu stiu de ce, cu gandul la ceva inchis..chiar daca a fost deschis, ma repet, da?
    crede ca Gramo Kid va poate ajuta si el la alegere..daca va place principiul antan te, dize mani pe! uff, e mic pana si pentru asta!

  2. zmeura

    daca prin logo vreti sa sugerati faptul ca sunteti deschisi la orice subiect sau ca pe acest blog se vorbeste deschis despre orice atunci cred ca cel mai indicat e cel cu galben. sigur, se mai poate lucra la el.

  3. contras

    de ce nu pastrati poza cu voi doi ?
    mergea si una mai noua cu tot cu gramo-kid, dar el are blogul lui si ar putea sa apara confuzii

    daca trebuie neaparat sa fie ceva cu litere, mai veniti cu niste variante, sunt putine 3.
    si parca aveti scrisul asta cu albastru cu “gramos world”. unde au plecat “s” si “world” ?

  4. greenspirit

    una VERDE nu faceti? :X
    hmmm, daca nu, aia galbena cu lacat (ma duce cumva cu gandul la scandalul ala dubios de prin mass-media :|), dar sa fie albastra. sau verde 😀

  5. gramo

    10q all 4 your suggestions! e foarte fain, nu mai e ca si cand gramo e o idee prosteasca pe care am avut-o noi, e ca si cand e o mica jucarie cu care ne putem juca mai multi 🙂

    fiecare varianta de logo e cu un buton de navigare al unui browser pentru linux – Konqueror (de-aia ne-am si permis sa folosim imaginile respective, fiindca intra la public domain / open source etc.); (look here)

    primul buton (cel cu rosu) inseamna ceva de genul “stop loading this page”; desigur, ceva asemanator apare si in coltul ferestrelor si inseamna, pur si simplu, “close”.

    al doilea (cel pe albastru) inseamna “reload this page”; problema, dincolo de aspectul grafic, e ca Gramo nu vrea sa transmita mesajul “veniti pe blogul meu si dati reload ca sa-mi faceti trafic” 🙂

    in plus, Gramo vine de la “g” si “ramo”, iar logo-ul ala il sparge pe Gramo fix in “g” si “ramo”, iar noi nu prea vrem ca Gramo sa se spliteze (oamenii care incearca sa vorbeasca doar cu unul dintre noi si nu cu Gramo deja au inceput sa ne streseze)

    ultimul buton (cel cu lacatul) inseamna “secure browsing” sau ceva in genul asta; noua ne place culoarea, dar icon-ul nu are o calitate foarte buna, mesajul e neclar etc.

    mai ne gandim, mai incercam chestii, mai vorbim,…

  6. gramo

    p.s. stim ca nu e vb de o idee ultra-originala; am vazut si noi cum arata, de pilda, logo-ul de la Veoh; dar n-am urmarit super-ultra-extra-originalitatea cu orice pret;

    ideea lui Gramo e sa faca diverse chestii care-i produc o stare faina, nu sa vaneze originalitatea 🙂

    Exemplu:
    A: You cunt!
    B: We’ll talk philosophy later, ok?

    Gramo stie ca alti oameni s-au gandit la jocuri de cuvinte asemanatoare, dar nu-i pasa, fiindca faza asta i-a venit de la sine. Si i-a placut. Si gata.

  7. Pingback: Top Posts « WordPress.com

  8. monsoux

    hei! foarte misto (sper ca nu e prea tarziu pentru inca un comentariu): logo-ul cu pricina e parte importanta dintr-un branding personal care oricum a inceput sa prinda contur. Nu conteaza daca v-ati gandit la asta sau nu, daca e o chestie in joaca sau una super serioasa. Personal, prefer chestiile relaxate si care nu se iau suta la suta in serios, pentru ca se deseneaza niste limite altfel. Plus ca eu sunt de felul meu mai ludic. OK, inapoi la logo. Logo-ul trebuie sa exprime sau sa fie in concordanta cu valorile “firmei”. Vezi sectiunea “Gramo are principii”, nu? Asadar eu as evita sa aleg un logo care transmite mesaje contradictorii, fara a fi oximoronic (deh, am eu o slabiciune pentru oximoron!). Poate va ganditi sa incorporati si sloganul in logo, daca gasiti unul suficient de scurt ca sa nu faca nota discordanda cu lungimea lui “Gramo”. Pentru consultanta 🙂 si mai multe detalii ma gasiti pe email la monsoux at gmail dot com Spor la variante! Zic sa incepeti de la versiunea albastra 😉

  9. gramo

    @monsoux: nu-i tarziu 🙂 acum primul “Gramo” ni se pare ca spune “daca nu-ti place poti sa dai Close” – nu-i un mesaj contradictoriu, dar e cam agresiv 🙁

    varianta cu butonul de “Reload” pare mai ok; after all, uneori dai reload ca sa vezi ce s-a mai scris in comentariile de la un anumit post;

    am pus si un text, de proba; a fost prima chestie care ne-a venit in minte, pe ideea de la punctul 5) din lista de “principii”.

    multumim mult pentru sfaturi si pentru oferta de consultanta!

    @dan s.: da, buna idee! am aplicat-o 🙂

Comments are closed.